Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029

Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029
Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029
Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029
Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029
Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029
Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029

Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029

13 490 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez

Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029

 

Makett méretarány: 1:72

Hosszúság: 254 mm

Szélesség: 139 mm

Alkatrész darabszám: 135 db

 

 

A készlet tartalma:

  • 1 db  repülőgép makett
  • 1 db az összerakáshoz szükséges útmutató
  • Vizes matrica szett

 

A készletben található feljavítók:

  • Kabintető maszkoló:
  • Fotómaratott alkatrészek

 

Gyártó:  Modelsvit

Ragasztást és festést igénylő makett. A szükséges kiegészítőket (ragasztó, festék, ecset) a készlet nem tartalmazza. A termék 14 éves kor alatt nem ajánlott!

A Modelsvit ukrán makett gyártó főként szovjet repülőgépeket készít 1:48 1:72 és 1:144 méretarányban.

Palettájukon megtalálhatóak igazi ritkaságok, kísérleti és alacsony darabszámban gyártott repülők.

A Modelsvit makettek gyakran tartalmaznak a dobozokban maszkolókat, feljavítókat, fotómaratott alkatrészeket. Kiváló minőség és ár/érték arány jellemzi a készleteket.

Ukrainian brand "Modelsvit", specializing in production of unique scale kits of Soviet warplanes and establishing itself as a quality leader in the "short run" production technology. 

Gyártó
MODELSVIT
Makett méretarány
1:72
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek

Modelsvit I-75 Advanced soviet interceptor prototype repülőgép makett MSVIT72029

 

The I-75 was a re-engined and radar-equipped version of the experimental I-7 Mach 2 class aircraft. Work on the I-7U started in early 1956, as a development of the proposed Klimov VK-3 (82.37 kN (18,518.83 lbf) thrust) turbojet powered I-3 prototype fighter. The airframe of the I-3 was modified for the larger and more powerful Lyulka AL-7F after-burning turbojet engine. A short test flight programme ended on 24 January 1958, after which the prototype was rebuilt into the I-75 by fitting an AL-7F-1 that delivered "dry" thrust of 6240 kg and 9215 kg with afterburner and modifying the nose to accept the Uragan-5 radar intercept system.

The maiden flight of I-75 took part on 28 April 1958. The Uragan-5B radar was fitted on 15 May 1958 and the tests continued from 25 December 1958.

Despite its excellent performance the I-75 constantly suffered from development delays and the I-75 programme was terminated on 11 May 1959.

Production contracts were placed for the contemporary Sukhoi T-43 (the Su-9 prototype), as Sukhoi were able to develop this interceptor faster due to its high commonality with the Su-7 tactical fighter.

Source: wikipedia

Adatok
Típus
Repülőgép makett
Cikkszám
MSVIT72029
Vélemények